Friday, July 4, 2008

Муу эр дайнд хөөрнө гэж...

Онц байдал заралсантай холбоотой хүн бүр л санаа бодлоо бичиж байна. би ч илүүц биз гэж бодон бичэхгүй санаатай байсан чинь өчирдөр нэг сонин юм бодлоод бичмээр санагдлаа. өчигдөр зүгээр сургуулийнхаа урдуур өнгөрч явтал сургуулийн үүдэнд манай нэг багш хамгаалагчтай маргалдаад зогсож байх юм. учрийг нь лавлатал хамгаалагч нь "Чи ер нь хэн юм? чамтай яриагүй байхад дуугүй бай" гэлээ. бүр гайхсан гэч? яагаад надруу уурлаж байгаа юм болоо гэж бодоод. тэгсэн манай багш сургуульруугаа орж өрөөнөөсөө юм авах гэсэн юм байна. гэтэл нөхөр хамгаалагч онц байдал заралсантай холбоотой зөвхөн ажилчны үнэмлэхтэй хүмүүсийг оруулна гэнэ ээ. харин багш маань иргэний үнэмлэхээ үзүүлээд "миний зураг наад дотор чинь самбар дээр нэртэй устайгаа байгаа. үнэмлэхээ үлдээгээд оръё гэж" гуйтал нөгөө хамгаалагч "үгүй чиний хэн байх надад хамаагүй" гэж байхын? бараг барилцаж авах гээд л байхын. уг нь хамгаалалтын ажилтан бол ямар цагдаа биш, цэрэг биш тэгэж аашилж боломгүй байлтай. сайн яривал миний төлсөн сургалтын төлбөрөөс цалингаа авч байгаа надад болон багш нарт үйлчлэх ёстой хүн баймаар юм... Муу эр дайнд хөөрнө гэгчээр хамгаалалтын ажилтан хүртэл томорчих юм байна л даа.

No comments:

Post a Comment